Total Pageviews

Wednesday, December 22, 2010

pRactice coloring with Adobe PhoTOshop

kekosongan ternyata

mengilhamkan aku semase men game tony hawk

semote gonggok name profil fb aku y dlu
hehe imaginasi..imagin...ginie lah care nak dapatkan ilham..

yah!!!!! pancaran debu cahaya!!!

masked rider banyak memenuhkan mase lapang aku...
                                                                     HENSHIN!!

sepanjang julai 2010 - disember2010 banyak aku pelajari bende baru cntohnye..mengunakan photoshop..,terutamenye bab kalering.. mekasih kepade kawan2 yang bayk membantu aku n lecturer2 y mengbebel, cikgu2 aku..mekasih memberikan aku semangat

3 comments:

  1. lepas ni boley r ajar aku kan? hehe,,

    ReplyDelete
  2. pic kau semua smart!
    ade makne ;)

    ReplyDelete
  3. thanz farah ;)..mesti la bley..nak edit gambar pon bley...hehehe..

    ReplyDelete